چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

اجلاسیه بررسی راه‌های ورود نشریات حوزوی به پایگاه‌های بین‌المللی با حضور مدیران مسئول و سردبیران نشریات علمی حوزوی، از سوی معاونت پژوهش حوزه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، این اجلاسیه با هدف همگام‌سازی نشریات تخصصی دینی با آخرین استانداردهای شکلی و ساختاری جهت ورود به عرصه‌های جهانی و پایگاه‌های استنادی بین‌المللی می‌باشد.

در این اجلاسیه که به همت واحد نشریات علمی معاونت پژوهش حوزه‌‌های علمیه برگزار خواهد شد؛ دکتر علی گزنی؛ معاون پژوهش پایگاه استنادی جهان اسلام ISC در خصوص آشنایی با شیوه‌های رتبه‌بندی نشریات در PJCR و نیز دکتر علیزاده معاونت پژوهشی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری درباره چگونگی ارسال نشریا به ISC و ایران ژورنال، نظام نمایه‌سازی و اشاعه مقالات مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به ایران سخن خواهند پرداخت.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیدحسن اسلامی، عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب در خصوص استانداردسازی ساختار مقالات مجلات حوزه علمیه جهت ورود به پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC و نیز دکتر منصوریان عضو هیئت علم، در موضوع آشنایی با شیوه‌های مقاله‌نویسی برای نشریات نمایه‌ شده در ISC و ISI به ارایه دیدگاه خود خواهند پرداخت.

خاطرنشان می‌‌شود، این اجلاسیه روز پنج‌شنبه، 24 آذرماه 90، ساعت 8 صبح، در سالن همایش‌‌های مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha